Automate your repetitive tasks
vos tâches répétitives

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Generating documents

Automate the production of your administrative documents
  • Automatic production: Produce in one click and automatically send your quotes and invoices to your customers
  • Automatic signature: Validate and automatically sign your administrative documents or contracts
  • Formats that adapt: Choose the format of the documents you generate (Doc Pdf Powerpoint...)

Notifications

Automatically notify your teams or prospects
  • Automatic emails: Send automatic emails to your users according to their buying journey.
  • Slack or Skype notifications: Notify your teams of a new lead or important information.
  • Email or SMS: Also send SMS messages directly to your customers, to inform them that an order has arrived, or that a service has been provided for example

Centralization of information

All the information in one place, accessible by everyone
  • Accessible information: Retrieve information from your various tools to centralize it in one place.
  • Shared information: Allow all members of your team to access the right information in real time and to have the same level of knowledge
  • Protected information: Manage access by services or by persons: Privatize certain information to a specific sector or person.

Customized CRM

The management of your prospects and customers in an interface that adapts to your needs
  • A tool that evolves: Adapt your processes to your needs, thanks to a customer management tool (Airtable) that is modular and connectable to numerous software.
  • Prospect management: Manage your customer funnel and your sales pipeline easily.
  • Adapted interfaces: Display different views according to your needs (tables, kanban, calendar).
  • Dashboards: Display dashboards to track statistics.

Formation

Support throughout the project
  • Personalized advice for all stages of your project: On the implementation of your processes, the right tools to use, the sales funnel, or even on the use of CRM.
  • Training: Possibility of training yourself or your team in automation management or in the various tools that allow you to have optimal web acquisition channels.

🗣️ Hallway noises...

“Very satisfied with our new CRM. We can manage everything in a single interface and, above all, the changes are much faster than if we had developed a CRM using code.”
😊 Florian - A delighted customer

➡️ Your business in automatic mode

💰 Increase your turnover by devoting your time to the tasks that matter. The rest works automatically.en automatique.

✅ The quote is free and without commitment

Quelques cas d'usage

Génération de documents

Un prospect s'inscrit sur votre site en remplissant un formulaire pour avoir plus d'informations sur votre produit :

  • Devis :  Il reçoit, 1h après, un document lui présentant l'offre la plus adaptée à son besoin.
  • Contrats : Ce même prospect accepte votre devis. Vous générez et lui envoyez automatiquement un contrat charté et signé pour clore la vente.
⏱️ Temps que ça vous a pris : 30 secondes

Notifications

Un de vos clients a remplit un formulaire de réclamation et demande de l'aide sur l'utilisation de votre produit :

  • Alerte support : Une notification (Slack, ou un SMS) est envoyé à votre équipe support. Cette notification contient les informations importantes concernant la panne du client. Vous programmez également un rappel au cas où ce dernier n'ait pas été appelé dans les délais. 
  • Mail au client : De son côté, le client reçoit un mail l'avertissant que l'équipe support a bien été informée de sa demande. Ce mail contient une plage horaire à laquelle le client est susceptible d'être rappelé. 
⏱️ Temps que ça vous a pris : 20 secondes

Prise de RDV 

Un prospect est sur votre site internet et se renseigne sur vos services. Il souhaite avoir plus d'informations, alors il va sur la page contact et remplit un petit formulaire dont un champ qui lui demande de choisir une date de RDV avec vous :

  • RDV automatique: Un rappel est directement créé dans votre agenda à la date et heure choisi par le prospect. Les informations importantes concernant son entreprise sont présentes dans l'évènement créé.
  • Rappel : Le prospect reçoit un mail récapitulatif du RDV, avec le lieu et l'heure, ou le lien vers le Google Meet.
⏱️ Temps que ça vous a pris : 0 seconde

Transmission de l'information

Vous travaillez dans une entreprise avec plusieurs services, et donc de nombreux collaborateurs :

  • L'ensemble de vos collaborateurs ont accès à l'information qui les concerne et qui est importante pour eux.
  • Le commercial notifie dans le CRM qu'un prospect est devenu client : Le service client est avertit et prend la suite du dossier.
  • Un contrat vient d'être modifié par le service client : Le service marketing est avertit pour la tenue de leurs statistiques, ainsi que le service facturation pour la mise à jour des factures.

CRM sur-mesure

Vous travaillez dans une entreprise qui a besoin de mettre à plat ses process et d'avoir un outil permettant de tout gérer dans une interface simple :

  • Construction d'un MVP : Vous n'êtes pas encore sûr de vos process, qui changent beaucoup, et avez besoin d'un CRM flexible et facilement modifiable avant de faire développer une solution plus lourde.
  • CRM connecté : Votre CRM se connecte à vos différents outils (mails, site, formulaire...) afin de tout gérer via une seule interface. Tout est mis à jour instantanément.

Statistiques

Votre service marketing récupère la donnée directement de votre CRM et la relie à son outil de statistique :

  • Visualisation : Vous avez une vision en temps réel des principaux indicateurs de votre entreprise, par service, ou par personne.
  • Suivi de l'acquisition : Vous mesurez l'impact de vos campagnes Facebook et Google Ads afin d'engager les changements nécessaires pour augmenter votre traffic.

How does that happen in concrete terms?

1. First appointment

We talk together about your project and its specificities. Together, we draw up the specifications that meet your needs.

2. Feasibility study

I am contacting you again to tell you what it is possible to do and with what tools it would be wise to do it.

3. Devis

I am sending you a clear and transparent quotation. The right price for the design of your project according to your needs and the choice of tool.

4. Realization

After the finalization of the technical specifications and validation on your part, I carry out the automations within the deadlines that we will have set in advance.

5. Accompaniment

I support you in taking charge of your site to leave you in perfect autonomy. We can also schedule training sessions if necessary.
5/5
⭐⭐⭐⭐⭐
Avis Google
10
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Recommandations Linkedin
5/5
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It is non-binding and you will get personalized advice, whether we work together or not.

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